Інформатизація суспільства і пов’язане з нею широке розповсюдження обчислювальної техніки, засобів комунікації, методів опрацювання інформації вимагають навчання та удосконалення змісту підготовки учнів, спрямованого на гуманізацію навчального процесу і гуманітаризацію освіти.

    Швидкий розвиток в останні роки технічних і програмних можливостей персональних комп’ютерів, розповсюдження нових видів інформаційних технологій створюють реальні можливості їх використання, відкриваючи перед позашкільною освітою якісно нові шляхи подальшого розвитку й адаптації до потреб суспільства.

   Переді мною, як вчителем,  стоїть мета – знайти найбільш оптимальні для учня технології пізнання теоретичної бази знань з основ інформатики та здобуття ними навичок використання засобів сучасних інформаційних технологій у повсякденній практичній діяльності.  В першу чергу переді мною стоїть завдання  - виробити в учнів практичні навички роботи з пристроями введення - виведення інформації, з ПЗЗ та ПЗНП: редакторами текстів, графічними редакторами, електронними таблицями, СУБД; з інформаційно - пошуковими системами; із засобами операційної системи; сформувати навички складання, опису та реалізації головних алгоритмів і програм з використанням засобів навчальної алгоритмічної мови та мов програмування.

   Тому об’єднавши мету та завдання та з метою заохочення до вивчення дітьми та підлітками інформатики та інформаційних технологій визначила для себе проблемну тему, над якою і працюю «Формування життєвих компетентностей  засобами веб –квесту  та кейс-методу при викладанні інформатики»

/opis_roboti_gurto_k.doc