Головна » Файли » Опис досвіду

Опис досвіду
17.03.2015, 17:16

Вступ (опис досвіду)

 «Освіті  необхідно формувати компетентну  особистість, що легко вписуватиметься в  інформаційне суспільство XXІ століття»

 

І. Резюме.

Сучасні інформаційні технології стають визначальними в освоєнні навколишнього світу: ми можемо, не виходячи з квартири, провести науковий експеримент, побувати біля кратера активного вулкану, зануритись у морські глибини. Тому необхідно не тільки навчити учнів прийомів роботи  з комп’ютером, натискати на потрібні кнопки, а, у першу чергу, навчити мислити, аналізувати, приймати правильне рішення. 

Стрімкий розвиток комп’ютерної техніки і її різноманітного програмного забезпечення – це одна з характерних прикмет сучасного періоду розвитку суспільства. Технології, основною частиною яких є комп’ютер проникають практично в усі сфери людської діяльності. Те, що ще недавно було фантастикою, нині стало реальністю. Комп’ютер став неодмінним атрибутом робочого місця працівників банків, податкових інспекцій, бібліотек, лікарів тощо. У цих умовах продовжує зростати попит на молодих спеціалістів високої кваліфікації. Відповідно відбуваються зміни у шкільному курсі інформатики.

Особливість сьогоднішньої демократичної школи — її відкритість.

У формуванні, розвитку, в оцінюванні діяльності школи її керівники,  вчителі, батьки учнів і самі учні беруть участь як партнери,  які однаковою мірою зацікавлені в якісній школі.

Бо нинішня школа — то завтрашнє суспільство,  а компетентнісний підхід в освіті – необхідна  умова  нинішньої школи. 

Проблемою мого професійного досвіду є

 «Використання інтерактивних технологій на уроках інформатики та математики   як ефективний засіб  формування особистих компетенцій учнів»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІ. Вступ

Одним із напрямків формування особистості школяра як творчої, розвитку позитивних якостей кожного учня, його потенційних можливостей є впровадження інформаційних комп’ютерних технологій   у навчальний процес.

Переді мною постало питання: „Чи не станеться так, що після закінчення школи, коли мої учні вийдуть у великий світ, деякі теми, які ми вивчали з ними, застаріють, деякі зміняться, додадуться нові?” Вони повинні будуть самостійно розібрати нові програми, оболонки, працювати в новостворених програмних  середовищах, розвязувати математичні задачі, застосовувати в практичних цілях як математичні знання так знання  і  з інформатики. Тому одне із завдань, яке я ставила перед собою у викладанні інформатики та математики, - це навчити дітей вчитися самостійно,  щоб вони були компетентними у питаннях, які перед ними поставить життя після школи. Психолог Виготський Л.С. писав: „Педагогіка повинна орієнтуватися не на вчорашній, а на завтрашній день дитячого розвитку”. 

Категорія: Опис досвіду | Додав: Ludochka
Переглядів: 357 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: