Інформатизація
суспільства і пов’язане з нею широке розповсюдження обчислювальної техніки,
засобів комунікації, методів опрацювання інформації вимагають навчання та
удосконалення змісту підготовки учнів, спрямованого на гуманізацію навчального
процесу і гуманітаризацію освіти.
Швидкий розвиток в останні роки технічних і
програмних можливостей персональних комп’ютерів, розповсюдження нових видів
інформаційних технологій створюють реальні можливості їх використання,
відкриваючи перед позашкільною освітою якісно нові шляхи подальшого розвитку й
адаптації до потреб суспільства.
Переді мною, як вчителем, стоїть мета – знайти найбільш
оптимальні для учня технології пізнання теоретичної бази знань з основ
інформатики та здобуття ними навичок використання засобів сучасних
інформаційних технологій у повсякденній практичній діяльності. В першу чергу переді мною стоїть завдання - виробити в учнів практичні навички роботи з
пристроями введення - виведення інформації, з ПЗЗ та ПЗНП: редакторами текстів,
графічними редакторами, електронними таблицями, СУБД; з інформаційно -
пошуковими системами; із засобами операційної системи; сформувати навички
складання, опису та реалізації головних алгоритмів і програм з використанням
засобів навчальної алгоритмічної мови та мов програмування.
Тому об’єднавши мету та завдання та з метою
заохочення до вивчення дітьми та підлітками інформатики та інформаційних
технологій визначила для себе проблемну тему, над якою і працюю «Формування
життєвих компетентностей засобами веб –квесту та кейс-методу при викладанні інформатики»